Opis stanowiska:
- opracowywanie i wdrażanie strategii contentowej zoptymalizowanej pod kątem SEO, zgodnej z celami biznesowymi firmy,
- analiza słów kluczowych i trendów rynkowych w celu identyfikacji nowych możliwości i optymalizacji istniejących treści,
- monitorowanie efektywności publikowanych treści za pomocą narzędzi analitycznych, interpretacja danych i dostosowywanie strategii treści na podstawie wyników,
- śledzenie trendów i analiza działań contentowych konkurencji,
- koordynowanie pracy zespołu contentowego oraz współpraca z zewnętrznymi agencjami contentowymi,
- zarządzanie harmonogramem i budżetem contentowym.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe magisterskie z zakresu: marketing, zarządzanie, filologia polska, dziennikarstwo,
- bardzo dobra znajomość zasad SEO w kontekście content marketingu,
- minimum 4-letnie doświadczenie w content marketingu,
- znajomość narzędzi: Magento, Google Analytics 4, Google Search Console,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
- mile widziana znajomość branży farmaceutycznej i kosmetycznej,
- gotowość do sporadycznych przyjazdów do centrali we Wrocławiu.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o Umowę o Pracę,
- dofinansowanie do karty sportowej Multisport,
- prywatna opieka medyczna,
- grupowe ubezpieczenie na życie,
- dofinansowanie nauki języka angielskiego,
- kursy języków obcych,
- programy szkoleniowe (specjalistyczne, menadżerskie),
- dofinansowanie wypoczynku dzieci
- darmowy parking.