Opis stanowiska:
- odpowiedź na zapytania techniczne od partnerów technicznych z rynku francuskiego, ocena wykonalności zamówień,
- rejestracja zapytań i zamówień, tworzenie ofert,
- udzielanie doradztwa w zakresie wyboru optymalnych rozwiązań technicznych,
- informowanie partnerów o trudnościach, ograniczeniach i opóźnieniach w realizacji zapytań ofertowych i zamówień,
- ścisła współpraca z innymi działami organizacji,
- propozycje usprawnień i rozwiązań przy realizacji procesu oraz używanych narzędzi,
- organizacja szkoleń wewnętrznych i wprowadzanie nowych pracowników,
- nadzór nad procesem realizacji zamówień,
- opracowywanie raportów i analiz.
Wymagania:
- doświadczenie w doradztwie technicznym w firmie produkcyjnej z branży stolarki otworowej,
- znajomość języka francuskiego w mowie i piśmie (na poziomie min. B1),
- gotowość do uczestnictwa w stacjonarnym procesie wdrożenia - 4 pierwsze tygodnie pracy w siedzibie firmy (pracodawca pokrywa ewentualne koszty osobom mieszkającym w miejscu oddalonym od siedziby),
- umiejętność pracy w zespole,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej.
Oferujemy:
- możliwość pracy w trybie w pełni zdalnym dla osób oddalonych od siedziby firmy,
- kompleksowe wdrożenie i szkolenia,
- wynagrodzenie adekwatne do umiejętności, zaangażowania i efektów pracy,
- jasny system premiowania,
- dodatek lunchowy,
- prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie i karta Multisport.