Opis stanowiska:
- opracowywanie i wdrażanie strategii sprzedaży na rynkach Unii Europejskiej,
- zarządzanie i budowanie relacji z istniejącymi partnerami oraz pozyskiwanie nowych,
- poszerzanie gamy produktów w ofercie partnerów,
- współpraca z działem marketingu w tworzeniu i realizacji działań marketingowych dla partnerów,
- koordynacja realizacji zamówień we współpracy z działem operacyjnym,
- sporządzanie ofert handlowych,
- wsparcie partnerów w udziale w przetargach,
- pomoc w tworzeniu szkoleń dla klientów.
Wymagania:
- 2 lata doświadczenia w obsłudze klienta zagranicznego i sprzedaży,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B2),
- biegłość w prowadzeniu rozmów handlowych,
- umiejętności negocjacyjne i prezentacyjne,
- znajomość j. niemieckiego dodatkowym atutem,
- wykształcenie wyższe mile widziane.
Oferujemy:
- jasna ścieżka rozwoju,
- wynagrodzenie zależne od doświadczenia,
- system premiowy,
- okazjonalne bonusy i nagrody,
- pakiet benefitów: opieka medyczna, karta sportowa, Audioteka i więcej.