Opis stanowiska:
- efektywne zarządzanie Zespołem Sprzedaży Telefonicznej (ok. 16 osób),
- zapewnienie osiągania ustalonych celów sprzedażowych, jakościowych i obsługowych,
- rozwój i implementacja strategii sprzedaży,
- optymalizacja wyników sprzedaży przez motywowanie zespołu, monitorowanie procesów i wydajności oraz identyfikowanie obszarów do poprawy,
- odpowiedzialność za zapewnienie najwyższej jakości sprzedaży i obsługi z orientacją na doświadczenie klienta (CX) i budowanie długotrwałych relacji z klientami,
- reprezentowanie firmy z zachowaniem wszelkich przyjętych przez nią standardów i procedur,
- dbałość o dobry wizerunek i bezpieczeństwo prawne firmy.
Wymagania:
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem sprzedażowym (w tym telesprzedaż),
- praktyczna znajomość standardów rynkowych w zakresie sprzedaży i obsługi klienta,
- zdolności interpersonalne – w tym umiejętność skutecznej komunikacji (ustnej i pisemnej),
- silna orientacja na cel z uwzględnieniem ustalonych procesów,
- umiejętność analizy danych, planowania i zarządzania zasobami,
- znajomość technik motywowania w sprzedaży,
- umiejętność prowadzenia spotkań, szkoleń oraz monitorowania jakości pracy,
- umiejętności przywódcze, w tym szybkiego podejmowania decyzji i rozwiązywania problemów,
- znajomość j. angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację biznesową,
- dobra znajomość pakietu MS Office (zwłaszcza Excel) oraz ERP,
- mile widziana znajomość SAP.
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- premia uzależniona od wyników,
- model pracy hybrydowy,
- prywatna opieka medyczna,
- Multisport,
- dofinansowanie wypoczynku,
- nowoczesne, dobrze wyposażone biuro w centrum Warszawy (Rondo ONZ).