Opis stanowiska:
- współtworzenie Systemu Zarządzania Jakości,
- zarządzanie 10-osobowym zespołem,
- uczestnictwo w procesie oceny dostawców,
- organizacja inspekcji przedwysyłkowych, inspekcja towaru,
- zarządzanie procesami serwisowymi (klienci indywidualni i biznesowi),
- analizowanie i monitorowanie danych jakościowych w firmie,
- inicjowanie i realizowanie działań projakościowych,
- prowadzenie dokumentacji jakościowej,
- zarządzanie systemem reklamacyjnym (klienci indywidualni i biznesowi).
Wymagania:
- minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku,
- praktyczna znajomość zasad zarządzania jakością,
- umiejętność zarządzania zespołem,
- wysokie kompetencje analityczne,
- komunikatywność i zaangażowanie w wykonywaną pracę,
- samodzielność w działaniu oraz wysoko rozwinięte zdolności organizacji pracy własnej,
- umiejętność pracy w zespole (wymagana ścisła współpraca z działem wdrożeniowym, produkcyjnym i sprzedażowym),
- znajomość języka angielskiego (min. B2) w mowie oraz piśmie – warunek konieczny (współpraca z dostawcami zagranicznymi),
- prawo jazdy kategorii B.
Oferta obejmuje:
- praca w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B,
- opieka medyczna,
- dofinansowanie zajęć sportowych,
- zniżki na firmowe produkty i usługi.