Opis stanowiska:
- planowanie i organizacja akcji marketingowych zgodnie z założonym budżetem,
- udział w kształtowaniu strategii marketingowej firmy,
- organizacja eventów firmowych, targów i innych wydarzeń branżowych,
- wspieranie działań handlowych firmy, opracowywanie materiałów promocyjnych, etc.,
- kierowanie i nadzór działań marketingowych w mediach społecznościowych,
- zarządzanie firmową stroną internetową,
- stały monitoring i analiza prowadzonych działań, aktywne monitorowanie rynku i działań w branży,
- bieżąca współpraca z agencjami marketingowymi.
Wymagania:
- minimum 3-letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku,
- preferowane doświadczenie w branży budowlanej, technicznej (B2B),
- doskonała umiejętność planowania i organizacji pracy,
- dyspozycyjność,
- wysoki poziom zaangażowania, entuzjazm i proaktywność w działaniu,
- wysokie zdolności interpersonalne, komunikatywność,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
- gotowość do pracy 50% w Mszczonowie, 50% w Warszawie (możliwy 1 dzień home office).
Oferta obejmuje:
- dofinansowanie zajęć sportowych,
- ubezpieczenie na życie.