Opis stanowiska:
- zarządzanie wszystkimi procesami marketingowymi,
- odpowiedzialność za tworzenie, rozwijanie i egzekwowanie strategii marketingowej (model B2B),
- wzmacnianie sił sprzedaży działaniami od strony marketingu (materiały marketingowe, manuale, etc.),
- zbieranie informacji o klientach i rynku w celu precyzowania strategii dotarcia, generowania potencjalnych klientów i zwiększania konwersji,
- badanie zaangażowania i zaufania klientów,
- badanie i optymalizacja wpływu i skuteczności bieżących inicjatyw marketingowych,
- analizowanie spostrzeżeń klientów, trendów konsumenckich, analiz rynkowych i najlepszych praktyk marketingowych w celu budowania skutecznych strategii,
- budowanie efektywnej komunikacji zewnętrznej z rynkiem, celem budowania właściwego wizerunku firmy i promowania jej rozwiązań,
- ścisła współpraca z Dyrektorem HR w ramach budowania komunikacji wewnętrznej oraz Employer Brandingu,
- zarządzanie kilkuosobowym zespołem.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane z zakresu marketingu),
- min. 5 lat doświadczenia na podobnym stanowisku,
- min. 5 lat doświadczenia w zarządzaniu ludźmi,
- doświadczenie w branży B2B/produkcyjnej,
- silna koncentracja na działaniach wzmacniających sprzedaż,
- doskonałe umiejętności interpersonalne,
- doświadczenie w badaniach satysfakcji klienta (B2B),
- umiejętność budowania zespoły i weryfikacji kompetencji,
- umiejętności analityczne i wykazywania efektów działań na liczbach (data driven),
- gotowość do pracy stacjonarnej w okolicach Warszawy,
- gotowość do okazjonalnych podróży służbowych na terenie Polski,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2+.
Oferta obejmuje:
- opiekę medyczną,
- samochód służbowy,
- podstawowe narzędzia pracy (laptop, telefon),
- możliwość rozwoju zawodowego w prężnie rozwijającej się międzynarodowej firmie, która jest liderem w swojej branży.