Opis stanowiska:
- codzienna telefoniczna i mailowa współpraca z europejskimi klientami,
- odpowiadanie na zapytania, identyfikacja i ocena potrzeb klientów B2B,
- zarządzanie zamówieniami i aktualizacja danych w systemie,
- wspieranie procesów logistycznych, w tym transportu i dostaw,
- dostarczanie informacji o ofercie firmy, produktach, cenach, sprzedaży itp.
Wymagania:
- płynne posługiwanie się językiem francuskim,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego i polskiego,
- doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem, ale nie jest wymagane,
- świetne umiejętności interpersonalne,
- umiejętność szybkiego uczenia się i rozwiązywania problemów,
- bardzo dobre zarządzanie czasem.
Oferta obejmuje:
- przyjazne, wielonarodowe i wspierające środowisko pracy,
- możliwość zatrudnienia na pełny lub niepełny etat,
- kursy językowe i szkolenia,
- prywatną opiekę medyczną, kafeterię benefitów,
- programy wsparcia pracowników,
- premie kwartalne,
- możliwość pracy zdalnej.