Dziękujemy za wypełnienie formularza
Na Twój adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z Raportami do pobrania.
Pobierz raport
Wypełnij formularz, aby otrzymać dostęp do naszych najnowszych publikacji.
Wyślij ofertę na adres e-mail

Dla pracownika

Oferta pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem francuskim

Nr ref.194713/9575
Dla naszego Klienta, wiodącego producenta zrównoważonych rozwiązań opakowaniowych, poszukujemy osób ze znajomością języka francuskiego, zainteresowanych pracą na stanowisku Specjalisty ds. Obsługi Klienta.
Kraków (małopolskie)
Lokalizacja
Obsługa klienta
Stanowisko
Asystent, Specjalista
Poziom stanowiska
stała
Rodzaj umowy
angielski, francuski, polski
Wymagany język
Radosław Oksiuta
Konsultant

Opis stanowiska:

  • codzienna telefoniczna i mailowa współpraca z europejskimi klientami,
  • odpowiadanie na zapytania, identyfikacja i ocena potrzeb klientów B2B,
  • zarządzanie zamówieniami i aktualizacja danych w systemie,
  • wspieranie procesów logistycznych, w tym transportu i dostaw, 
  • dostarczanie informacji o ofercie firmy, produktach, cenach, sprzedaży itp.

Wymagania:

  • płynne posługiwanie się językiem francuskim,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego i polskiego
  • doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem, ale nie jest wymagane,
  • świetne umiejętności interpersonalne,
  • umiejętność szybkiego uczenia się i rozwiązywania problemów,
  • bardzo dobre zarządzanie czasem.

Oferta obejmuje:

  • przyjazne, wielonarodowe i wspierające środowisko pracy,
  • możliwość zatrudnienia na pełny lub niepełny etat,
  • kursy językowe i szkolenia,
  • prywatną opiekę medyczną, kafeterię benefitów,
  • programy wsparcia pracowników,
  • premie kwartalne,
  • możliwość pracy zdalnej.
Aplikacja
Prześlij nam swoje CV
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Więcej informacji można znaleźć w Polityce cookies.