Dziękujemy za wypełnienie formularza
Na Twój adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z Raportami do pobrania.
Pobierz raport
Wypełnij formularz, aby otrzymać dostęp do naszych najnowszych publikacji.
Wyślij ofertę na adres e-mail

Dla pracownika

Oferta pracy

Customer Care Specialist with German

Nr ref.194492/9326
For our Client, a leading producer of sustainable packaging solutions, we are looking for German speakers interested in the Customer Care Specialist position.
Kraków (małopolskie)
Lokalizacja
Obsługa klienta, Centra usług wspólnych, Wsparcie biura i biznesu
Specjalizacja
Specjalista
Poziom stanowiska
stała
Rodzaj umowy
niemiecki
Wymagany język
Monika Pocałujko
Konsultant

Responsibilities:

  • identify and assess B2B clients’ needs to achieve satisfaction,
  • answer customers’ questions and queries via phone and email, manage their orders, and update data in the system,
  • support logistic processes, including transportation and deliveries, 
  • provide information about products, pricing, sales, etc.

Requirements:

  • very good English and German (min. B2/C1), 
  • customer service experience is a plus, but not required,
  • great interpersonal and problem-solving skills,
  • ability to learn quickly,
  • very good time management.

The offer:

  • a friendly, multinational, and supportive work environment,
  • language courses,
  • private medical care, sport card, life insurance,
  • quarterly bonus,
  • remote work opportunities.
Aplikacja
Prześlij nam swoje CV
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Więcej informacji można znaleźć w Polityce cookies.