Opis stanowiska:
- diagnozowanie oraz naprawa urządzeń kriogenicznych oraz medycznych,
- obsługa posprzedażowa klienta w zakresie napraw urządzeń, wymiana części i podzespołów, rozwiązywanie problemów technicznych (online oraz u klienta),
- przygotowanie i wysyłka części zamiennych,
- obsługa helpdesk’a (Zendesk) i doraźna pomoc techniczna klientom,
- analizę czynności serwisowych i przygotowywanie raportów,
- prowadzenie szkoleń dystrybutorów w zakresie serwisowym,
- przygotowanie manuali serwisowych oraz dokumentacji technicznych,
- przeprowadzanie testów urządzeń pod względem funkcjonalnym,
- współpraca ze wszystkimi działami w firmie oraz oddziałami zagranicznymi (Dubaj, USA itd.).
Wymagania:
- co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowisku serwisanta/ki - praca z klientami zagranicznymi będzie dodatkowym atutem,
- znajomość języka angielskiego (B2/C1) (warunek konieczny),
- wykształcenie techniczne (elektronika, budowa maszyn, chłodnictwo),
- doświadczenie w elektronice/elektryce i znajomość rysunku technicznego,
- programowanie PLC i uprawnienia SEP 1kV będą mile widziane,
- dyspozycyjność i gotowość do wyjazdów służbowych,
- gotowość do pracy zmianowej (warunek konieczny),
- zaangażowanie, kreatywne myślenie, elastyczność.
Oferta obejmuje:
- możliwość pracy zdalnej,
- kulturę pracy opartą na wzajemnym szacunku i nastawieniu na rozwiązywanie problemów,
- pracę w młodej i niewielkiej organizacji, w której pracownicy są zaangażowani i kreatywni,
- możliwość wdrażania własnych pomysłów i inicjatyw.