Opis stanowiska:
- rozwój biznesu skoncentrowany na wynikach finansowych oraz satysfakcji klientów,
- utrzymywanie relacji biznesowych z obecnymi klientami firmy, pogłębianie współpracy,
- prowadzenie negocjacji z kontrahentami oraz aktywny monitoring rynku nowoczesnych usług dla biznesu,
- prowadzenie i rozbudowa portfela klientów biznesowych – głownie korporacje międzynarodowe prowadzące operacje w obszarze EMEA,
- bieżąca analiza rynku, śledzenie trendów oraz konkurencji,
- osiąganie celów sprzedażowych zarówno w zakresie budżetów, jak i efektywności sprzedaży w wyznaczonych segmentach rynku,
- opracowywanie i kompletacja dokumentów wymaganych do złożenia oferty zgodnie ze standardami firmy oraz wymaganiami klientów.
Wymagania:
- minimum 2 lata doświadczenia w bezpośredniej pracy z klientem, doświadczenie w pracy z klientem biznesowym będzie atutem,
- umiejętność budowania długotrwałych relacji z Kluczowymi Klientami,
- gotowość do realizacji przyjętych celów biznesowych – praca w ramach przyjętego planu kwartalnego i rocznego,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego – min. B1,
- umiejętność inicjacji rozmów handlowych, łatwość w nawiązywaniu nowych relacji biznesowych,
- prawo jazdy kat. B – gotowość do sporadycznych wyjazdów służbowych (na terenie południowej Polski).
Oferta obejmuje:
- atrakcyjne wynagrodzenie z korzystnym, kwartalnym systemem premiowym,
- pakiet benefitów (ubezpieczenie na życie, prywatna opieka medyczna, Multisport),
- siedziba firmy zlokalizowana w samym centrum Wrocławia,
- możliwość dynamicznego rozwoju w ramach organizacji, jasno wytyczona ścieżka rozwoju i awansów,
- praca w przyjaznym środowisku i dobrej atmosferze,
- możliwość otrzymania samochodu służbowego (w tym na użytek własny),
- jasno określona ścieżka kariery w oparciu o korzystny plan sprzedażowy.