Opis stanowiska:
- realizacja strategii firmy w zakresie sprzedaży produktów i usług w wyznaczonym obszarze (PL),
- rozwój współpracy z aktualnym portfolio klientów kluczowych firmy oraz aktywne pozyskiwanie nowych,
- zrozumienie kluczowych potrzeb i wymagań kontrahentów oraz profesjonalne doradztwo w zakresie doboru optymalnych rozwiązań,
- koordynacja działań wszystkich działów firmy w obszarze obsługi klientów kluczowych,
- prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie prezentacji i ofert,
- stały kontakt i ścisła współpraca z klientami w trakcie realizacji projektów,
- monitorowanie i bieżąca analiza rynku oraz działań konkurencji, poszukiwanie nowych szans rozwoju i sprzedaży produktów oraz usług.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne (inżynieria),
- minimum 3 letnie doświadczenie w sprzedaży (B2B) produktów lub usług,
- doświadczenie w branży obróbki metalu będzie dodatkowym atutem,
- umiejętność prowadzenia rozmów handlowych oraz negocjacji na najwyższych poziomach zarządzania,
- wysokie zdolności interpersonalne oraz kultura osobista,
- znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację (min.B2),
- dobra znajomość pakietu MS Office,
- prawo jazdy kat. B oraz gotowość do podróży służbowych.
Oferta obejmuje:
- zatrudnienie na pełny etat na podstawie UoP lub kontraktu B2B,
- atrakcyjne wynagrodzenie zasadnicze i przejrzysty system premiowy,
- niezbędne narzędzia pracy: komputer, telefon, samochód,
- możliwość rozwoju i awansu w strukturach firmy,
- możliwość udziału w szkoleniach technicznych i kompetencyjnych,
- ubezpieczenie grupowe.