Opis stanowiska:
- analiza danych sprzedażowych i przygotowywanie raportów (ilościowych i jakościowych),
- przygotowywanie prezentacji w oparciu o analizę danych oraz w odniesieniu do najważniejszych czynników wpływających na rynek oraz ocenę różnych możliwych działań w oparciu o szanse i ryzyko,
- rozwój działalności lokalnych zespołów ds. sprzedaży, marketingu i trade marketingu poprzez przygotowywanie rekomendacji i kierunków działań opartych o dane,
- opracowanie i kontynuację strategii prób rynkowych wraz ze sprzedażą oraz przygotowanie analiz i przypadków biznesowych dla klientów i projektów,
- udział w kompleksowych projektach krajowych i międzynarodowych.
Wymagania:
- wykształcenie z zakresu: administracji biznesu, rachunkowości, finansów lub podobne - z naciskiem na controlling - lub alternatywnie: ukończone praktyki handlowe z doświadczeniem w zakresie controllingu sprzedaży,
- znajomość rynku środkowoeuropejskiego i polskiego, lub chęć wykorzystania doświadczeń i know-how z Niemiec lub Włoch do zaprojektowania procesów controllingu rynku w Polsce/ Europie Środkowo-Wschodniej,
- umiejętność przedstawiania złożonych zagadnień w sposób zrozumiały dla klientów wewnętrznych,
- język angielski – min. C1
- wysoki poziom zaangażowania i silna ambicja w osiąganiu celów,
- analityczny skill.
Oferta obejmuje:
- praca w modelu hybrydowym,
- prywatna opieka medyczna,
- dodatkowe świadczenia socjalne,
- dofinansowanie wypoczynku,
- ubezpieczenie na życie,
- dofinansowanie szkoleń, kursów i zajęć sportowych.