Opis stanowiska:
- budowanie strategii rynkowej,
- analiza rynku oraz działań konkurencji,
- inicjowanie nowych kontaktów i budowanie relacji z klientami,
- udział w negocjacjach handlowych, kontrola nad podpisywanymi umowami oraz nadzór nad ich prawidłową realizacją,
- zarządzanie działem handlowym oraz dążenie do ciągłego rozwoju,
- optymalizacja procesów,
- przygotowywanie raportów na potrzeby zarządu spółki,
- współpraca z pozostałymi działami firmy.
Wymagania:
- min. 3 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym z obszaru handlowego (sprzedaż usług),
- wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomia lub zarządzanie),
- doświadczenie i znajomość rynku facility management, usług porządkowo-czystościowych,
- wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne oraz silne zorientowanie na cel,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min.B2,
- prawo jazdy kat. B oraz gotowość do podróży służbowych.
Oferta obejmuje:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub kontrakt B2B,
- atrakcyjne wynagrodzenie składające się z podstawy i przejrzystego systemu premiowego,
- niezbędne narzędzia pracy (samochód, telefon, komputer),
- realny wpływ na kształtowanie strategii firmy,
- niekorporacyjną kulturę pracy,
- pakiet benefitów pozapłacowych: zajęcia z języka angielskiego w trakcie pracy, pakiet medyczny i sportowy na preferencyjnych warunkach.