Opis stanowiska:
- realizacja strategii sprzedaży na platformach marketplace,
- administracja i zarządzanie międzynarodowymi kontami w serwisach marketplace (Zalando, Allegro i inne),
- odpowiedzialność za realizację założeń strategicznych i operacyjnych na marketplace,
- monitorowanie efektywności i rentowności w obrębie prowadzonych działań e-commerce,
- analiza i optymalizacja sprzedaży na marketplace i związanych z nią wskaźników,
- aktywny udział w rozwijaniu procesów e-commerce,
- egzekucja działań wynikających z oferty usług marketplace,
- współpraca z partnerami biznesowymi.
Wymagania:
- min. 3-letnie doświadczenie (doświadczenie w branży fashion mile widziane),
- doskonała znajomość narzędzi i mechanizmów w obrębie działań na marketplace,
- umiejętności analitycznego myślenia,
- samodzielność, decyzyjność i doskonała organizacja pracy,
- zorientowania na osiągnięcie wyznaczonych celów,
- biegła znajomość Excel i Google Analytics,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem będzie dodatkowym atutem.
Oferta obejmuje:
- możliwość rozwoju w prężnie rozwijającej i nowoczesnej się organizacji,
- hybrydowy model pracy,
- pracę w młodym, zmotywowanym zespole nastawionym na rozwój pracownika,
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- rabaty pracownicze.