Opis stanowiska:
- weryfikacja ewidencji czasu pracy, przygotowywanie kalkulacji nadgodzin,
- wsparcie zespołu w zakresie przygotowywania listy płac i naliczania wynagrodzeń,
- prowadzenie dokumentacji kadrowej klientów, kontrola poprawności i kompletności danych w systemie,
- udzielanie informacji dotyczących spraw kadrowych poprzez telefon, mail oraz czat online,
- wsparcie finansowo-księgowe klientów, przygotowywanie zestawień i raportów,
- codzienna współpraca z zespołem zlokalizowanym w Wielkiej Brytanii.
Wymagania:
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację z klientami i pracownikami z Wielkiej Brytanii,
- motywacja i chęć do nauki,
- samodzielność, terminowość i dobra organizacja czasu pracy,
- praktyczna znajomość programów Outlook, Word, Excel,
- mile widziane wcześniejsze doświadczenie np. w obsłudze klienta czy administracji,
- nie jest wymagane wcześniejsze doświadczenie w księgowości/HR/kadrach i płacach - firma zapewnia kompleksowe szkolenia.
Oferta obejmuje:
- stabilne zatrudnienie w międzynarodowej, kameralnej firmie,
- możliwość rozwoju kompetencji i nabycia nowych umiejętności,
- po zakończeniu szkolenia - możliwość pracy w trybie hybrydowym,
- prywatną opiekę zdrowotną,
- biuro w ścisłym centrum Krakowa,
- wspierającą, życzliwą atmosferę w pracy.