Dziękujemy za wypełnienie formularza
Na Twój adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z Raportami do pobrania.
Pobierz raport
Wypełnij formularz, aby otrzymać dostęp do naszych najnowszych publikacji.
Wyślij ofertę na adres e-mail

Dla pracownika

Oferta pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Nr ref. 191164/7823
Dla naszego Klienta - lidera w obszarze usług transportowych, poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim.
Kraków (małopolskie), Katowice (śląskie), Rzeszów (podkarpackie)
Lokalizacja
Obsługa klienta, Wsparcie biura i biznesu
Stanowisko
Asystent, Specjalista
Poziom stanowiska
stała
Rodzaj umowy
niemiecki
Wymagany język
Anna Klimczuk
Konsultant

Opis stanowiska:

  • kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami niemieckojęzycznymi, 
  • praca z systemem komputerowym - rejestracja zgłoszeń, aktualizowanie danych, 
  • tłumaczenie dokumentacji, 
  • bieżąca współpraca z partnerami biznesowymi.

Wymagania:

  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego i angielskiego (min. B2),
  • bardzo dobra obsługa komputera oraz Internetu,
  • dobrze rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne, 
  • zdolności analityczne oraz orientacja na detale,
  • dyspozycyjność oraz elastyczność.

Oferta obejmuje:

  • umowę o pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, 
  • jasną ścieżkę kariery w oparciu o plany rozwojowe dostosowane do każdego stanowiska, 
  • bardzo dobrą atmosferę pracy (certyfikat Great Place To Work), 
  • budżet na szkolenia podnoszące kwalifikacje do dowolnego wykorzystania przez pracownika, 
  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet benefitów takich jak karta lunchowa MyEdenred, Multisport, opieka medyczna w Medicover.
Aplikacja
Prześlij nam swoje CV
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Więcej informacji można znaleźć w Polityce cookies.