Dziękujemy za wypełnienie formularza
Na Twój adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z Raportami do pobrania.
Pobierz raport
Wypełnij formularz, aby otrzymać dostęp do naszych najnowszych publikacji.
Wyślij ofertę na adres e-mail

Dla pracownika

Oferta pracy

Dyrektor Contact Center

Nr ref. 192792/7491
Dla naszego klienta, lidera w branży nowoczesnych rozwiązań technologicznych dedykowanych dla domów jednorodzinnych oraz przedsiębiorstw, poszukujemy Dyrektora Contact Center.
Kraków (małopolskie)
Lokalizacja
Executive
Specjalizacja
Dyrektor
Poziom stanowiska
stała
Rodzaj umowy
Wymagany język
Paweł Kasperski
Konsultant

Opis stanowiska:

  • zarządzanie operacyjne działem Call Center,
  • utrzymanie wysokich standardów pracy i realizacja założonych celów jakościowych,
  • zarządzanie zespołem managerów, 
  • szkolenie, rozwijanie i kierowanie zespołem menedżerów, 
  • rekrutacja i budowanie zaangażowania nowych członków zespołu,
  • wdrażanie odpowiednich rozwiązań, celem poprawy efektywności oddziału,
  • bezpośrednia współpraca z zarządem.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe (zarządzanie, ekonomia),
  • co najmniej 5-letnie praktyczne doświadczenie w zarządzaniu wielokanałową obsługą klienta w dużej firmie usługowej,
  • rozwinięte umiejętności analityczne,
  • umiejętność pracy w dynamicznym środowisku, płynne przechodzenie od wizji do realizacji,
  • umiejętność wywierania wpływu i skutecznego przekonywania do swoich pomysłów zarówno swoich zwierzchników, jak i podległych zespół,
  • samodzielność i odpowiedzialność w dążeniu do realizacji założonych celów,
  • ambicja zawodowa oraz gotowość do pokonywania trudności i odnoszenia sukcesów.

Oferta obejmuje:

  • stabilną pracę w renomowanej firmie,
  • bardzo atrakcyjne warunki pracy,
  • umowę o pracę,
  • realny wpływ na rozwój organizacji. 
Aplikacja
Prześlij nam swoje CV
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Więcej informacji można znaleźć w Polityce cookies.