Opis stanowiska:
- budowanie i wdrażanie strategii marketingowej oraz brandingowej w nowoczesnych i tradycyjnych kanałach komunikacji,
- zarządzanie kilkuosobowym zespołem marketingowym, delegowanie zadań,
- dbanie o pozytywny wizerunek marki i zewnętrzny PR - zwłaszcza zbudowanie obecności marki w internecie i mediach społecznościowych,
- planowanie budżetu i harmonogramu działań marketingowych,
- raportowanie i konsultowanie planowanych działań z zarządem.
Wymagania:
- doświadczenie w marketingu internetowym (znajomość płatnych rozwiązań, np. Google Ads), oraz tradycyjnym (radio, TV i inne),
- doświadczenie w działaniach brandingowych w internecie, w szczególności w mediach społecznościowych,
- umiejętność budowania i wdrażania długofalowych strategii marketingowych i budżetowania,
- doświadczenie w zarządzaniu małym zespołem marketingowym,
- duża kreatywność, otwartość, zaangażowanie - szukamy osoby, która zbuduje dobry wizerunek firmy,
- preferencyjnie wykształcenie wyższe (marketing, komunikacja i podobne),
- mile widziana dobra znajomość języka angielskiego.
Oferta obejmuje:
- stabilne zatrudnienie w polskiej firmie producenckiej,
- wynagrodzenie podstawowe + premię,
- pracę w partnerskich relacjach i dobrej atmosferze,
- dużą samodzielność i decyzyjność, realny wpływ na wizerunek firmy.