Opis stanowiska:
- stworzenie biura PMO z obecnych struktur projektowych organizacji,
- zdefiniowanie strategi PMO i wdrażanie wspólnej metodologii, standardów i narzędzi zarządzania projektami,
- realizacja najlepszych praktyk zarządzania, raportowania i przeglądu projektów,
- nadzór nad pracami biura projektowego, w celu zapewnienia przepływu informacji między interesariuszami,
- monitorowanie kluczowych wskaźników wydajności,
- ścisła współpraca z Zarządem przy realizowanych przez PMO projektach,
- promowanie wiedzy biznesowej dot. zarządzania projektami w całej organizacji,
- koordynowanie kluczowych projektów biznesowych na skalę międzynarodową.
Wymagania:
- ekspercka znajomość tematyki zarządzania projektami oraz powiązanych narzędzi, metod, technik i procesów,
- umiejętności zarządzania budżetem, kosztami i rentownością,
- znajomość narzędzi zarządzania zasobami i ryzykiem,
- doświadczenie w prowadzeniu projektów strategicznych i współpracy z Zarządem w dużych organizacjach,
- myślenie strategiczne: umiejętność pogodzenia wielu celów i terminów w kontekście szerszej perspektywy biznesowej,
- przywództwo i rozwój zespołu: umiejętność mentorowania, coachingu i skutecznego przekazywania wiedzy innym,
- umiejętność analizowania danych finansowych i tworzenia modeli biznesowych,
- wysokie zdolności komunikacyjne i prezentacyjne,
- język angielski na poziomie biznesowym,
- wysoki poziom determinacji do osiągania celów,
- otwartość na podróże służbowe w Polsce i zagranicą.
Oferta obejmuje:
- możliwość rozwoju zawodowego w ramach struktur dużej i dynamicznej firmy,
- bezpośredni wpływ na rozwój organizacji przy współpracy z Zarządem,
- zestaw niezbędnych narzędzi, w tym samochód służbowy,
- benefity dodatkowe: karta sportowa, dodatki pracownicze, ubezpieczenie medyczne,
- atrakcyjny pakiet wynagrodzenia razem z premią.