Dziękujemy za wypełnienie formularza
Na Twój adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z Raportami do pobrania.
Pobierz raport
Wypełnij formularz, aby otrzymać dostęp do naszych najnowszych publikacji.
Wyślij ofertę na adres e-mail

Dla pracownika

Oferta pracy

Head of Digital Marketing

Nr ref. 191529/6332
Dla naszego Klienta, dużej firmy z branży FMCG będącej jednym z liderów rynkowych prowadzącej działalność w ramach własnej sieci handlowej oraz w internecie poszukujemy osoby na stanowisko Head of Digital. Głównym zadaniem dla tej osoby będzie stworzenie procesów cyfrowych opartych o dostępne dane i zarządzanie zespołem digital marketingu (media i content).
Warszawa (mazowieckie), Poznań (wielkopolskie)
Lokalizacja
Information Technology, Marketing
Specjalizacja
Kierownik
Poziom stanowiska
stała
Rodzaj umowy
angielski
Wymagany język
Maciej Hemmerling
Konsultant

Opis stanowiska:

  • zarządzanie zespołem digital marketingu (media i content),
  • współpraca z zespołem CRM / e-commerce dla najlepszego wykorzystania wszystkich digital assets, zbudowania strategii online,
  • stworzenie CDP (1st party data) oraz DMP na kolejnym etapie (z 3rd party data),
  • planowanie i wdrażanie kampanii online dla marek własnych  i dla wybranych akcji z dostawcami – media plany i content,
  • zarządzanie social media, strona www, Google My Business,
  • współpraca z zespołem insight i advanced analytics nad budowaniem tribes w oparciu o BIG DATA.

Wymagania:

  • wiedza i dosiadczenie w najnowszych trendach i narzędziach w kanale digital (min 7 lat),
  • pasja związana z data driven digital marketingiem,
  • doświadczenie w działaniach typu precision marketing i praca na grupach docelowych,
  • poparte sukcesami doświadczenie w budowaniu skutecznych ścieżek zakupowych (również w ecommerce),
  • znajomość zagadnień i narzędzi CDP lub DMP,
  • biegłość w budowaniu marki przez dobry content i właściwe wezwanie do działania,
  • znajomość sprawdzonych działań social media i influencers market,
  • doświadczenie w pracy z performance marketing,
  • znajomość narzędzi CRM i e-commerce oraz doświadczenie w integracji  digital touchpoints,
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem w sposób elastyczny i dynamiczny,
  • mobilność i możliwość pracy poza Warszawą minimum 2 dni w tygodniu (lub relokacja do Poznania).

Oferta obejmuje:

  • pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o wysokiej kulturze organizacyjnej, 
  • niezbędne narzędzia pracy,
  • bogaty pakiet świadczeń socjalnych,
  • premię za uzyskane wyniki oraz atrakcyjne wynagrodzenie.
Aplikacja
Prześlij nam swoje CV

Podobne oferty pracy

Warszawa (mazowieckie), Gdańsk (pomorskie)
Warszawa (mazowieckie)
Kraków (małopolskie), Niepołomice (małopolskie), Kraków okolice (małopolskie)
Wrocław (dolnośląskie)
Poznań (wielkopolskie)
Warszawa (mazowieckie)
Kraków (małopolskie)
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Więcej informacji można znaleźć w Polityce cookies.