Opis stanowiska:
- weryfikacja dokumentów pod względem formalnym i rachunkowym,
- dekretowanie i księgowanie faktur kosztowych, zakupowych i wyciągów bankowych,
- prowadzenie kasy firmowej, sporządzanie i księgowanie raportu kasowego,
- wystawianie faktur sprzedaży,
- potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami,
- analiza i uzgadnianie kont księgowych.
Wymagania:
- minimum 2 lata doświadczenia na stanowisku w dziale księgowości,
- wysokie umiejętności komunikacyjne i analityczne,
- dobra znajomość j. angielskiego (min. B2),
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel),
- doświadczenie w pracy z oprogramowaniem klasy ERP,
- znajomość oprogramowania SAP będzie dodatkowym atutem,
- dobra znajomość międzynarodowych zasad rachunkowości i polskiej ustawy o rachunkowości.
Oferta obejmuje:
- pracę w dynamicznym i ciągle rozwijającym się środowisku,
- dużą samodzielność oraz odpowiedzialność w realizacji zadań,
- szeroki wachlarz szkoleń i możliwość ciągłego rozwoju,
- zestaw benefitów.