Dziękujemy za wypełnienie formularza
Na Twój adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z Raportami do pobrania.
Pobierz raport
Wypełnij formularz, aby otrzymać dostęp do naszych najnowszych publikacji.
Wyślij ofertę na adres e-mail

Dla pracownika

Oferta pracy

Konsultant ds. Wsparcia Technicznego

Nr ref. 190324/5627
Dla naszego Klienta poszukujemy doświadczonych Konsultantów ds. Wsparcia Technicznego.
Warszawa (mazowieckie)
Lokalizacja
Information Technology
Specjalizacja
Asystent, Specjalista
Poziom stanowiska
stała
Rodzaj umowy
angielski
Wymagany język
Aleksandra Prokop
Konsultant

Opis stanowiska:

  • merytoryczne i techniczne wsparcie wewnętrznych i zewnętrznych użytkowników korzystających z wyspecjalizowanych systemów sprzedażowych,
  • przyjmowanie, rejestracja i obsługa zgłoszeń od użytkowników,
  • rozwiązywanie problemów poprzez podejmowanie ustalonych kroków celem rozwiązania powstałych technicznych problemów,
  • przekierowanie określonych zapytań do odpowiednich adresatów,
  • wsparcie procesów sprzedażowych, poleceń, bazodanowych, eCommerce oraz logistycznych,
  • nadawanie dostępów do kont,
  • przygotowywaniu materiałów szkoleniowych do procesów i przeprowadzanie doraźnych szkoleń z narzędzi dla użytkowników systemów,
  • bieżące operacyjne raportowanie.

Wymagania:

  • minimum 2-letnie doświadczenie w obsłudze technicznej systemów sprzedażowych lub pokrewnych, 
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego, 
  • rozwinięte umiejętności komunikacyjne, 
  • zdolność do rozwiązywania problemów,
  • wysoka kultura osobista. 

Oferta obejmuje:

  • atrakcyjną, pełną wyzwań pracę, 
  • zestaw benefitów pracowniczych (Multisport, opieka zdrowotna),
  • rozwój zawodowy dzięki atrakcyjnym projektom zewnętrznym, 
  • atrakcyjne wynagrodzenie.
Aplikacja
Prześlij nam swoje CV
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Więcej informacji można znaleźć w Polityce cookies.