Dziękujemy za wypełnienie formularza
Na Twój adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z Raportami do pobrania.
Pobierz raport
Wypełnij formularz, aby otrzymać dostęp do naszych najnowszych publikacji.
Wyślij ofertę na adres e-mail

Dla pracownika

Oferta pracy

HR Customer Care Administrator with German
Nr ref. 190681/5580
For our Partner, leader in the field of pharmacy, we are looking for candidates for the position of HR Administrator with German.
Kraków (małopolskie)
Lokalizacja
Human Resources, Obsługa klienta, Wsparcie biura i biznesu
Specjalizacja
Asystent, Specjalista
Poziom stanowiska
stała
Rodzaj umowy
angielski, niemiecki
Wymagany język
Monika Jarema
Konsultant

Responsibilities:

  • performing HR services according to internal standards,
  • providing administration support for supervisors and other employees,
  • administrative activities - data management, answers on telephone and e-mail, employee life cycle management,
  • managing the HR database to ensure the accuracy of the information,
  • preparing the information and documents if necessary.

Requirements:

  • at least 1-3 years of customer service in the HR administration area, 
  • excellent knowledge of English and German,
  • customer-oriented approach,
  • ability to handle confidential and sensitive information,
  • open-minded to work in an international environment.

The offer:

  • attractive salary + bonus,
  • dynamic work in an international environment,
  • professional training and development opportunities in the HR area,
  • competitive benefits package + commuting allowance,
  • friendly organizational culture and a comfortable work environment.

 

Aplikacja
Prześlij nam swoje CV

Podobne oferty pracy

Twardogóra (dolnośląskie), Oleśnica (okolice) (dolnośląskie), Trzebnica (okolice) (dolnośląskie)
Kraków (małopolskie), Kraków okolice (małopolskie), Skawina (małopolskie)
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Więcej informacji można znaleźć w Polityce cookies.