Dziękujemy za wypełnienie formularza
Na Twój adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z Raportami do pobrania.
Pobierz raport
Wypełnij formularz, aby otrzymać dostęp do naszych najnowszych publikacji.
Wyślij ofertę na adres e-mail

Dla pracownika

Oferta pracy

HR Customer Care with Spanish
Nr ref. 190683/5577
For our Client, we are looking for candidates who want to broaden their knowledge and skills within the HR area.
Kraków (małopolskie)
Lokalizacja
Human Resources, Obsługa klienta, Wsparcie biura i biznesu
Specjalizacja
Asystent, Specjalista
Poziom stanowiska
stała
Rodzaj umowy
angielski, włoski, rosyjski, hiszpański
Wymagany język
Katarzyna Juszczyk
Konsultant

Responsibilities:

  • performing HR services according to internal standards,
  • providing administration support for supervisors and other employees,
  • administrative activities - data management, answers on telephone and e-mail, employee life cycle management,
  • managing the HR database to ensure accuracy of the information,
  • preparing the information and documents if necessary.

Requirements:

  • 1-3 years of customer service/call center experience required,
  • excellent knowledge of Spanish,
  • very good English language,
  • Bachelor degree with a concentration in HR preferred,
  • customer-oriented approach,
  • open-minded to work in an international environment.

The offer:

  • attractive salary,
  • dynamic work in an international environment,
  • opportunities for further development within the HR area,
  • competitive benefits package.

 

Aplikacja
Prześlij nam swoje CV

Podobne oferty pracy

Twardogóra (dolnośląskie), Oleśnica (okolice) (dolnośląskie), Trzebnica (okolice) (dolnośląskie)
Kraków (małopolskie), Kraków okolice (małopolskie), Skawina (małopolskie)
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Więcej informacji można znaleźć w Polityce cookies.