Dziękujemy za wypełnienie formularza
Na Twój adres e-mail wysłaliśmy wiadomość z Raportami do pobrania.
Pobierz raport
Wypełnij formularz, aby otrzymać dostęp do naszych najnowszych publikacji.
Wyślij ofertę na adres e-mail

Dla pracownika

Oferta pracy

IT Specialist, Incident Management Support
Nr ref. 190464/5324
Dla naszego Klienta, jednego z największych producentów narzędzi na świecie (Fortune 500), szukamy osoby z zamiłowaniem technicznym, chcącej rozwijać się w obszarze Incident Management oraz biegle władającej językiem angielskim, która dołączy do zgranego, anglojęzycznego zespołu Incident Analyst.
Warszawa (mazowieckie)
Lokalizacja
Information Technology
Specjalizacja
Specjalista
Poziom stanowiska
stała
Rodzaj umowy
angielski, polski
Wymagany język
Anna Baranowska
Konsultant

Opis stanowiska:

  • zarządzanie poważnymi incydentami oraz upewnianie się, że tickety są dokładnie rejestrowane, ich kategoryzacja jest poprawna i odpowiednio zmieniana przez cały cykl życia,
  • współpraca z przedstawicielami wielu grup osób z odpowiednich dziedzin technicznych w celu szybkiego rozwiązania zgłoszonych incydentów,
  • profesjonalne prowadzenie telekonferencji, zdalne zarządzanie grupą podczas spotkań w celu uzyskania kluczowych informacji i ustalenia niezbędnych działań,
  • zapewnienie jasnej i dokładnej komunikacji w całym cyklu życia incydentu: rzetelnej i odpowiedniej dla grupy docelowej,
  • tworzenie wszechstronnych raportów o incydentach dla różnych odbiorców, w tym dla kadry kierowniczej wyższego szczebla,
  • usprawnianie procesu, wykrywanie błędów i eliminacja głównych przyczyn wszystkich poważnych incydentów i chronicznych problemów,
  • dokumentacja standardowych procedur operacyjnych,
  • szkolenie i mentorowanie członków zespołu i uczestnictwo w procesie ciągłego doskonalenia (dla roli na poziomie seniorskim).

Wymagania:

  • doświadczenie w pracy w środowisku IT Helpdesk lub zarządzania incydentami, preferowane w globalnej firmie,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (minimum C1),
  • umiejętność prowadzenia spotkań,
  • dociekliwość,
  • umiejętność zarządzania projektami,
  • umiejętności analityczne,
  • zdolność do samodzielnej pracy i podejmowania decyzji,
  • odporność na stres,
  • otwartość i umiejętność pracy w zespole.

 

Mile widziane:

  • doświadczenie operacyjne ITIL w procesie zarządzania incydentami,
  • doświadczenie w obszarach Problem i Event Management,
  • zrozumienie IT w złożonym środowisku korporacyjnym, w tym koncepcje sieci i bezpieczeństwa.

Oferta obejmuje:

  • umowę o pracę,
  • wiele możliwości rozwoju ścieżki kariery (od początku jest ona indywidualnie dostosowana do pracownika, ustalane są metody i narzędzia pomagające w osiągnięciu założonych celów; w ramach organizacji istnieje także możliwość zmiany zespołu),
  • atrakcyjne pakiety szkoleniowe,
  • ambitne i motywujące wyzwania,
  • bogaty pakiet benefitów,
  • pracę w międzynarodowej firmie.
Aplikacja
Prześlij nam swoje CV

Podobne oferty pracy

Warszawa (mazowieckie), Gdańsk (pomorskie)
Warszawa (mazowieckie)
Warszawa (mazowieckie)
Warszawa (mazowieckie)
Wrocław (dolnośląskie), Rawicz (wielkopolskie), Leszno (wielkopolskie)
Wrocław (dolnośląskie)
Wrocław (dolnośląskie)
Wrocław (dolnośląskie)
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Więcej informacji można znaleźć w Polityce cookies.