Wyślij ofertę na adres e-mail

Dla pracownika

Oferta pracy

Zastępca Dyrektora ds. Wsparcia i Obsługi Sprzedaży
Nr ref. 180861/4591
Dla naszego Klienta, dynamicznie rozwijającej się instytucji finansowej z obszaru kompleksowego zarządzania flotą pojazdów, należącej do międzynarodowej grupy, poszukujemy Kandydatów na stanowisko Zastępcy Dyrektora ds. Wsparcia i Obsługi Sprzedaży.
Warszawa (mazowieckie)
Lokalizacja
Bankowość i ubezpieczenia
Specjalizacja
Dyrektor
Poziom stanowiska
stała
Rodzaj umowy
angielski
Wymagany język
Wojciech Wójtowicz
Konsultant

Opis stanowiska:

  • zarządzanie podległymi zespołami zespołem w celu zapewnienia rozwoju i ciągłości operacyjnej w obszarze Obsługi oraz Wsparcia Sprzedaży poprzez nadzór, rozwój narzędzi, optymalizację procesów i monitoring rentowności kontraktów oraz współpraca w obszarze cross-sellingu i kanałami zewnętrznymi,
  • odpowiedzialność za zapewnienie wysokiej jakości obsługi sprzedażowej i posprzedażowej Klienta,
  • odpowiedzialność za zapewnienie optymalnego poziomu funkcjonowania procesów poprzez udział w tworzeniu, aktualizacji i optymalizacji procedur wewnętrznych, rozwiązań i narzędzi oraz analizę rynku pod kątem nowych możliwości rozwiązań technologicznych,
  • planowanie, realizacja i kontrola budżetu operacyjnego podległego obszaru,
  • bieżące wsparcie sprzedaży (np. poprzez podejmowanie decyzji biznesowych, opiniowanie i rekomendowanie rozwiązań biznesowych),
  • uczestnictwo w strategicznych projektach firmy z obszaru sprzedaży i obsługi Klienta,
  • zarządzanie podległym zespołem, w tym udzielanie pracownikom merytorycznego wsparcia.

Wymagania:

  • min. 4 lata doświadczenia na podobnym stanowisku (preferowane obszary: leasing i car fleet management),
  • doświadczenie w zakresie zarządzania obsługą klienta i sprzedażą,
  • doświadczenie w pracy projektowej dot. optymalizacji procesów oraz wzrostu efektywności sprzedaży,
  • wykształcenie wyższe (preferowane: ekonomia, zarządzanie),
  • umiejętności podejmowania decyzji oraz orientacja na realizację celów biznesowych,
  • strategiczna orientacja na biznes i jakość obsługi klienta,
  • innowacyjne myślenie,
  • prawo jazdy kat. B,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.

Oferta obejmuje:

  • możliwość rozwoju w dynamicznie rozwijającej się Spółce,
  • możliwość zasadniczego wpływu na rozwój Spółki,
  • ambitne cele i wyzwania,
  • atrakcyjne wynagrodzenie oraz bogaty pakiet socjalny,
  • niezbędne narzędzia pracy, w tym samochód służbowy,
  • profesjonalne środowisko pracy oraz możliwość wymiany doświadczeń w międzynarodowym środowisku Grupy.
Aplikacja
Prześlij nam swoje CV
Korzystanie z witryny oznacza zgodę na wykorzystywanie plików cookies. Więcej informacji można znaleźć w Polityce cookies.