Opis stanowiska:
- zapewnienie skuteczności działania Systemu Zarządzania Jakością,
- realizacja strategii i celów jakościowych,
- analiza kluczowych wskaźników i danych dotyczących jakości w odniesieniu do celów firmy,
- wspieranie kierownictwa zakładu w realizacji i rozpowszechnianiu polityki jakości oraz budowaniu świadomości jakości wśród pracowników,
- zapewnienie proaktywnego i bezpośredniego kontaktu z klientami i dostawcami,
- udział w planowaniu jakości wyrobów, nadzór nad planami i instrukcjami kontroli,
- nadzorowanie działań zabezpieczających oraz analizy przyczyny źródłowej w przypadku stwierdzonej niezgodności wyrobu,
- organizowanie i nadzorowanie pracy podległego personelu.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe techniczne,
- doświadczenie zawodowe w obszarze zarządzania jakością zdobyte w firmach produkcyjnych,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołami,
- znajomość wymagań zintegrowanego systemu zarządzania jakością,
- wszechstronna wiedza na temat analizy przyczyn źródłowych i metod rozwiązywania problemów,
- dobra znajomość języka angielskiego,
- umiejętności organizacyjne, zdolność myślenia strategicznego.
Oferta obejmuje:
- pracę w międzynarodowym środowisku,
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz pakiet dodatkowych świadczeń
- możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań.