Opis stanowiska:
- przegląd i opracowanie strategii zarządzania kontami Klientów,
- codzienne wsparcie Klientów firmy (mailowo, telefonicznie) w bieżących sprawach,
- konsultacje z klientami w celu zapewnienia najlepszego rozwiązania dla ich produktów,
- wsparcie klientów przy wprowadzaniu zmian na platformie firmy,
- budowanie silnej i opartej na zaufaniu relacji z klientem.
Wymagania:
- biegła znajomość języka angielskiego i niemieckiego (C1) – warunek konieczny,
- chęć do nauki nowych rzeczy oraz rozwoju zawodowego,
- wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
- dobre zarządzanie czasem i łatwość pracy w zmieniającym się środowisku,
- wcześniejsze doświadczenie w sprzedaży, obsłudze klienta – mile widziane.
Oferta obejmuje:
- atrakcyjne wynagrodzenie (wynagrodzenie podstawowe + prowizja uzależniona od wyników),
- pakiet relokacyjny,
- hybrydowy system pracy (praca 3 dni z biura, 2 dni z domu),
- elastyczne godziny pracy,
- przyjazne, wielokulturowe środowisko pracy (17 narodowości w biurze w Krakowie),
- benefity poza płacowe: prywatna opieka medyczna (Medicover) z planem opieki stomatologicznej, plan opieki okulistycznej, Karta Multisport.