Opis stanowiska:
- kreowanie i realizacja polityki zakupowej firmy,
- planowanie i prowadzenie kategorii zakupowej,
- opracowanie strategii negocjacyjnych i optymalne zamykanie transakcji,
- prognozowanie trendów rynkowych, analiza kosztów, benchmarking,
- tworzenie strategii zakupowej dla nowo powstających produktów,
- prowadzenie procesu pozyskiwania ofert oraz negocjowanie warunków zakupu,
- analizowanie rynku i poszukiwanie nowych dostawców,
- prowadzenie oceny dostawców, udział w audytach i procesie kwalifikacji dostawców,
- wdrażanie usprawnień i nowych rozwiązań w procesach zakupowych.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane z obszaru logistyki lub ekonomii),
- minimum 2-letnie doświadczenie na pokrewnym stanowisku zawodowym (w firmie produkcyjnej),
- doświadczenie w zarządzaniu projektami zakupowymi,
- swoboda komunikacyjna w języku angielskim – poziom B2/C1,
- znajomość i wykorzystanie technik rozwiązywania problemów,
- umiejętność zbierania danych, ustalania faktów oraz wyciągania trafnych wniosków,
- wysoki poziom zaznajomienia z obsługą programów MS Office (przede wszystkim Excel),
- bardzo dobra znajomość programu SAP,
- samodzielność w podejmowaniu działań i decyzji,
- wysoko rozwinięte umiejętności analityczne, negocjacyjne oraz interpersonalne.
Oferta obejmuje:
- stabilne warunki zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji rynkowej,
- umowę o pracę lub B2B,
- wynagrodzenie uwzględniające również system premiowy,
- dodatkowe środki finansowe w okresie świątecznym,
- prywatna opieka medyczna finansowana przez pracodawcę,
- możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego,
- karta Multisport.