Opis stanowiska:
- zarządzanie Działem Jakości w projektach,
- uczestnictwo we wdrożeniach nowych projektów,
- nadzorowanie wskaźników satysfakcji klienta,
- przygotowywanie i realizacja planów ciągłej optymalizacji dla klientów w projekcie,
- udział w QRQC produkcji dla projektów , Plant QRQC dla projektów,
- odpowiedzialność za rozwiązywanie problemów jakościowych w projekcie,
- zarządzanie reklamacjami,
- uczestnictwo w audytach klienta, audytach poszczególnych faz dla projektów,
- weryfikacja zgodności procesu z dokumentacją,
- bezpośredni kontakt z klientem w zakresie aspektów jakościowych.
Wymagania:
- doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku,
- doświadczenie w firmach produkcyjnych w branży automotive, elektronika bądź tożsamej,
- znajomość norm i systemów zarządzania jakością,
- znajomość metod i narzędzi (m.in. 8D, 5WHY, PDCA, FMEA),
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem,
- wysoki poziom umiejętności interpersonalnych,
- umiejętności rozwiązywania problemów i efektywnego działania w sytuacjach trudnych,
- duża świadomość biznesowa,
- znajomość języka angielskiego.
Oferta obejmuje:
- doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku,
- doświadczenie w firmach produkcyjnych w branży automotive, elektronika bądź tożsamej,
- znajomość norm i systemów zarządzania jakością,
- znajomość metod i narzędzi (m.in. 8D, 5WHY, PDCA, FMEA),
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem oraz wysoki poziom umiejętności interpersonalnych,
- umiejętności rozwiązywania problemów i efektywnego działania w sytuacjach trudnych,
- duża świadomość biznesowa,
- znajomość języka angielskiego,
- umiejętność podejmowania szybkich i trudnych decyzji, przekonywania do wdrażanych rozwiązań.