Opis stanowiska:
- aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, zgodnie z ofertą firmy, na rynku Polskim,
- współpraca w przygotowaniu dokumentacji produktowej, materiałów marketingowych i ofert,
- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń oraz doradztwo produktowe,
- monitorowanie rynku i oferty konkurencji – oferta produktowa, warunki handlowe,
- realizacja celów sprzedażowych i marżowych,
- udział w pracach związanych z wdrożeniem nowych produktów do oferty Spółki,
- obsługa reklamacji, kontrola należności i bieżąca ich windykacja zgodnie z procedurami,
- współpraca z instytucjami związanymi z bezpieczeństwem pracy i zabezpieczeń dachowych.
Wymagania:
- min. 2-letnie doświadczenie w branży produkcyjnej, technicznej lub handlowej,
- wykształcenie średnie techniczne (mile widziane wyższe),
- umiejętność planowania i organizacji pracy własnej,
- skuteczne pozyskiwanie klientów, wywieranie wpływu, finalizacja sprzedaży,
- łatwość w nawiązywaniu kontaktów i utrzymywaniu relacji,
- zdolność prowadzenia szkoleń i prezentacji,
- dobry poziom obsługi pakietu MS Office, biegłość w poruszaniu się w Internecie,
- samodzielność w działaniu, ukierunkowanie na cel,
- komunikatywna znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego (B2),
- prawo jazdy kat. B.
Oferta obejmuje:
- zatrudnienie w stabilnej i dynamicznie rozwijającej się organizacji,
- możliwość rozwoju w strukturach firmy,
- szkolenia sprzedażowe w Austrii,
- niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, telefon komórkowy, komputer (notebook),
- pakiet benefitów: pakiet sportowy, pakiet medyczny, ZFŚS.