Opis stanowiska:
- rozwijanie oferty sprzedawców i budowanie partnerskich relacji,
- prowadzenie analizy biznesowej w celu zwiększenia handlu,
- oferowanie usług dodatkowych dla sprzedawców marketplace,
- szkolenie sprzedawców w korzystaniu z back-office,
- odpowiedzialność za kontakt z kluczowymi partnerami handlowymi,
- współpraca ze sprzedawcami zagranicznymi,
- współtworzenie strategii biznesowej rozwoju Decathlon Marketplace,
- raportowanie postępów pracy z wykorzystaniem odpowiednich narzędzi,
- dostarczanie jakościowych danych,
- udział w strategicznych spotkaniach biznesowych,
- współpraca z Managerami poszczególnych Zespołów.
Wymagania:
- język angielski na poziomie zaawansowanym (min. B2) - pozwalający na swobodną komunikację w międzynarodowym zespole,
- silne umiejętności analityczne,
- znajomość polskiego rynku e-commerce,
- znajomość modelu biznesowego platform online marketplace,
- doświadczenie w zarządzaniu klientami na platformie e-commerce lub marketplace,
- sprawne posługiwanie się Pakietem MS Office i Google Workspac,
- znajomość najpopularniejszych platform e-commerce i metod integracji,
- znajomość podstawowych wskaźników KPI (GMV, CLV, AOV, SKU, itp.),
- efektywna organizacja pracy i zorientowanie na cel,
- doświadczenie w pracy z Pipedrive lub innym narzędziem CRM,
- doświadczenie w handlu internetowym/ online marketplace - mile widziane,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem - mile widziane.
Oferta obejmuje:
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub B2B,
- wynagrodzenie podstawowe + premia miesięczna, kwartalna i roczna,
- możliwość pracy zdalnej,
- prywatną opiekę medyczną, Ubezpieczenie na życie, Pracownicze Plany Emerytalne finansowane przez Pracodawcę,
- dodatkowe benefity pozapłacowe,
- szereg profesjonalnych szkoleń ułatwiających Ci proces integracji, w tym managerskich oraz technicznych dotyczących wybranego sportu,
- możliwość rozwoju zawodowego i awansu
- wspólne uprawianie sportu i treningi,
- sportową i wyjątkową atmosferę pracy.