Opis stanowiska:
- realizacja rozliczeń w ramach grupy dla spółki niemieckiej (ok. 2500 osób), zgodnie z przepisami prawa niemieckiego i zbiorowymi oraz indywidualnymi postanowieniami umownymi,
- realizacja zadań związanych z przekazywaniem danych dotyczących podatku od wynagrodzeń do organów podatkowych lub pracowników,
- przetwarzanie korekt okresów, które zostały już rozliczone,
- weryfikacja podstaw naliczania uprawnień do świadczeń, takich jak zasiłek chorobowy, przejściowy, z tytułu obrażeń, macierzyński i chorobowy, w tym uprawnienia do zasiłku oraz uwzględnienie ich w zestawieniach miesięcznych,
- nadzorowanie audytów podatkowych w zakresie księgowości płacowej w systemie księgowym IPS,
- przeprowadzanie procedury zgłoszeniowej w ZUS (DEUEV),
- nadzorowanie kontroli podatkowych w instytucjach zabezpieczenia społecznego i stowarzyszeniach zawodowych,
- analizowanie i wdrażanie nowych rozwiązań w zakresie zautomatyzowanego zarządzania czasem i rozliczania płac.
Wymagania:
- doświadczenie (min. 3-5 lat) w zakresie zadań wymienionych powyżej,
- doświadczenie w pracy w ramach SSC lub dużej globalnej struktury,
- bardzo dobra znajomość j. niemieckiego (min. B2), j. angielski będzie dodatkowym atutem,
- umiejętność rozmowy z trudnym klientem, komunikatywność, asertywność,
- doświadczenie pracy w systemie SAP lub innym ERP w zakresie płac,
- otwartość do podróży służbowych.
Oferta obejmuje:
- atrakcyjne wynagrodzenie,
- praca w stabilnej, międzynarodowej organizacji, jeden z liderów branży,
- pakiet benefitów,
- pakiet relokacyjny.