Polski English

Nr ref. 17498/ 0

Trade Marketing Manager

Lokalizacja: Warszawa

Wynagrodzenie: atrakcyjne

O pracodawcy

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży FMCG, poszukujemy doświadczonych kandydatów na stanowisko: Trade Marketing Manager

Opis stanowiska

  • zdefiniowanie i wdrożenie  strategii marketingowej marek w punktach sprzedaży w kanale nowoczesnym i tradycyjnym w Polsce,
  • przygotowanie promocji konsumenckich przy współpracy z działem marketingu oraz sprzedaży,
  • zarządzanie zespołem: planowanie, motywowanie, ocena,
  • zarządzanie budżetem marketingowym,
  • odpowiedzialność za przygotowywanie akcji trade marketingowych i promocji marek w kanałach dystrybucji zgodnie z harmonogramem wdrożeń i sezonowością kategorii,
  • przygotowywanie raportów dotyczących przeprowadzonych działań promocyjnych i trade marketingowych,
  • współpraca z działami: sprzedaży, zakupów oraz produkcji w zakresie realizacji i komunikacji akcji promocyjnych i trade marketingowych,
  • współpraca z agencjami reklamowymi, grafikami operatorami, drukarniami,
  • przygotowywanie projektów materiałów reklamowych, POS oraz nadzór nad ich produkcją: współpraca z agencjami reklamowymi, grafikami, drukarniami.

Wymagania

  • minimum 5 letnie doświadczenie w Trade Marketingu w branży FMCG, w tym 2 lata na stanowisku kierowniczym,
  • wykształcenie wyższe: marketing lub pokrewne,
  • dobrze rozwinięte zdolności komunikacyjne i pracy w zespole, umiejętność analizowania  danych liczbowych oraz wyciągania wniosków,
  • samodzielność i dobra organizacja pracy własnej i zespołu,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego.

Oferta obejmuje

  • możliwość rozwoju w dużej międzynarodowej organizacji,
  • narzędzia pracy, w tym Samochód Służbowy,
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • pakiet świadczeń socjalnych.
Powrót do listy z ofertami