Polski English

Nr ref. 17012/ 0

Quality Engineer Customer Service [Automotive]

Lokalizacja: śląskie

Wynagrodzenie: atrakcyjne

O pracodawcy:

Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy z branży Automotive (1st Tier), poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

 

Quality Engineer Customer Service [Automotive]

Opis stanowiska:

  • odpowiedzialność i uczestnictwo w opracowywaniu wskaźników jakościowych,
  • przygotowanie wzorców produkcyjnych i dokumentacji do zatwierdzenie przez Klienta (PPAP),
  • nadzór nad procesem reklamacji,
  • tworzenie planów i dokumentacji kontrolnej ,
  • bezpośredni kontakt z Klientem, rozpatrywanie reklamacji oraz inicjowanie akcji naprawczych,
  • odpowiedzialność za dokumentację jakościową,
  • planowanie i przeprowadzanie audytów jakościowych.

Wymagania:

  • wykształcenie wyższe (techniczne),
  • doświadczenie na podobnym stanowisku w branży motoryzacyjnej lub lotniczej,
  • znajomość narzędzi jakościowych wykorzystywanych w branży motoryzacyjnej,
  • umiejętność budowania i utrzymywania relacji,
  • komunikatywna znajomość języka niemieckiego – warunek konieczny.

Oferta obejmuje

  • pracę w międzynarodowej firmie z mocną pozycją na rynku,
  • możliwość rozwoju zawodowego w strukturach firmy,
  • profesjonalne standardy pracy,
  • pakiety szkoleniowe,
  • bogaty pakiet socjalny.
Powrót do listy z ofertami