Polski English

Nr ref. 17345/ 0

Koordynator ds. Projektów Szkoleniowych

Lokalizacja: Łódź

Wynagrodzenie: atrakcyjne

O pracodawcy

Goldman Recruitment jest firmą doradztwa personalnego wyspecjalizowaną w realizowaniu projektów rekrutacyjnych głównie w obszarze finansów metodą Search&Selection oraz ExecutiveSearch. Wąski profil działalności przekłada się na profesjonalne podejście do realizacji powierzonych nam projektów oraz na szybkość i skuteczność w działaniu.

 

Dla naszego Klienta – firmy przemysłowej poszukujemy do nowotworzonego zespołu 2 osób na stanowisko:

Koordynator ds. Projektów Szkoleniowych

(współpraca w formie własnej działalności gospodarczej)

Opis stanowiska:

  • samodzielna całościowa organizacja przydzielonych projektów szkoleniowych pod względem merytorycznym, logistycznym i administracyjnym, w tym w szczególności:
    • dobór grupy docelowej,
    • organizacja kalendarza,
    • prowadzenie zapisów,
    • przygotowywanie zaproszeń,
    • zabezpieczenie materiałów szkoleniowych (korekta, wydruki, wysyłka),
    • organizacja szkoleń pod względem logistycznym (sale, catering, noclegi uczestników itp.),
    • rozliczanie kosztów.
  • stały kontakt i wsparcie dla dedykowanych Klientów wewnętrznych (zespoły HRBP oraz trenerzy, uczestnicy, sponsorzy projektów szkoleniowych z obszarów korporacyjnych i funkcji biznesowych),
  • optymalizacja systemu szkoleń wewnętrznych i zarządzania wiedzą w organizacji,
  • współpraca z partnerami i dostawcami rozwiązań i usług szkoleniowych,
  • wspieranie tworzenia materiałów szkoleniowych ,
  • administrowanie bazą szkoleń oraz narzędziami i systemami szkoleniowymi w tym platformą elearningową,
  • raportowanie działań szkoleniowych,
  • samodzielne prowadzenie szkoleń w zakresie obszarów kompetencji miękkich lub nowo wdrażanych narzędzi/ procedur w organizacji oraz współprowadzenie szkoleń 
    z udziałem trenerów wewnętrznych.

Wymagania:

  • min. 2-letnie doświadczenie w koordynacji szkoleń lub eventów w dużej organizacji lub praca w consultingu w obszarze szkoleń, konferencji i/lub innych eventów,
  • zainteresowanie wiedzą z zakresu rozwoju i wzrostu organizacji (chęć rozwoju osobistego w obszarze szkoleń, zarządzania wiedzą, budowania trenerskiej ścieżką kariery),
  • doskonałe umiejętności z zakresu planowania i organizacji oraz zarządzania czasem,
  • nastawienie na perfekcyjną obsługę klienta wewnętrznego i rozumienie jego potrzeb,
  • bardzo dobre umiejętności zarządzania projektami i osiągania założonych celów,
  • umiejętności komunikacyjne na wysokim poziomie,
  • umiejętność pracy w złożonych strukturach organizacyjnych,
  • dokładność, rzetelność, terminowość i systematyczność,
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2),
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office,
  • prawo jazdy kategorii B i gotowość do podróży służbowych (do 40% w skali roku).

Oferta obejmuje:

  • pełną wyzwań, samodzielną pracę,
  • możliwość podniesienia kompetencji w zakresie warsztatu trenerskiego,
  • możliwość rozwoju w nowym zespole firmy.
Powrót do listy z ofertami