Polski English

Nr ref. 17661/ 0

Kierownik Działu Obsługi Klienta

Lokalizacja: Okolice Krakowa (Słomniki)

Wynagrodzenie: atrakcyjne

O pracodawcy

Goldman Recruitment jest firmą doradztwa personalnego wyspecjalizowaną w realizowaniu projektów rekrutacyjnych głównie w obszarze finansów metodą Search & Selection oraz Executive Search. Wąski profil działalności przekłada się na profesjonalne podejście  do realizacji powierzonych nam projektów oraz na szybkość i skuteczność w działaniu.

 

 

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży FMCG z siedzibą w okolicach Krakowa, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Opis stanowiska

  • Zarządzanie zespołem kilkunastu specjalistów,
  • Kontrola prawidłowej i efektywnej rejestracji wszystkich transakcji systemowych DOK,
  • Współpraca z innymi obszarami w firmie (logistyka, sprzedaż, produkcja), w celu zapewnienia oczekiwanego poziomu usług,
  • Koordynacja współpracę z klientami i firmami transportowymi mająca na celu poprawę jakościową,
  • Realizacja projektów usprawniających w obszarze obsługi klienta w celu poprawy efektywności pracy działu,
  • Udział w rekrutacjach oraz doskonaleniu jakości pracy personelu podległego poprzez szkolenia oraz motywowanie w celu spełnienia obecnych oraz przyszłych potrzeb biznesu,

Wymagania

  • Min. 3 lata doświadczenia w logistyce w branży FMCG (w tym co najmniej rok na stanowisku kierowniczym),
  • Wykształcenie wyższe – preferowane z obszaru logistyki,
  • Znajomość programu Excel na poziomie zaawansowanym,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
  • Znajomość obsługi systemów klasy ERP,

Oferta obejmuje

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie,
  • Możliwość rozwoju zawodowego,
  • Pracę w stabilnej organizacji,
  • Bogaty pakiet socjalny (multisport, ubezpieczenie, wysoki pakiet medyczny),
Powrót do listy z ofertami