Polski English

Nr ref. 17962/ 0

IT Helpdesk

Lokalizacja: Łódź

Wynagrodzenie: atrakcyjne

O pracodawcy

Dla naszego Klienta - globalnego lidera w swojej branży. Poszukujemy kandydata na stanowisko:

 

IT Helpdesk

Opis stanowiska

  • Rozwiązywanie bieżących problemów ze sprzętem (komputery, drukarki, itp.),
  • wsparcie użytkowników przy problemach technicznych,
  • konfiguracja urządzeń biurowych i narzędzi systemowych,
  • obsługa awarii zgłaszanych przez użytkowników sprzętu

Wymagania

  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B2),
  • Roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • umiejętności sprawnego znalezienia potrzebnych informacji w dokumentacji technicznej, bazie wiedzy lub Internecie,
  • znajomości budowy komputerów PC: diagnozowanie podstawowych problemów sprzętowych (awarie dysku, zasilacza, pamięci), umiejętność wymiany podzespołów komputera,
  • znajomości systemów Microsoft Windows (wersje 7, 8, 10): instalacja i konfiguracja systemu (instalacja sterowników, oprogramowania, podłączenie do domeny, instalacja drukarek sieciowych),
  • znajomości pakietu Microsoft Office: rozwiązywanie podstawowych problemów, konfiguracja Outlook,
  • podstawowej wiedzy w zakresie sieci IP: DHCP, DNS, IPv4, TCP/UDP.

Oferta obejmuje

  • pracę w kreatywnym zespole i wspaniałą atmosferę,
  • udział w ciekawych projektach,
  • bardzo atrakcyjne wynagrodzenie,
  • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji,
  • rozbudowany system świadczeń socjalnych i benefitów.
Powrót do listy z ofertami