Polski English

Nr ref. 171151/ 0

Inżynier Sprzedaży

Lokalizacja: Polska południowa

Wynagrodzenie: podstawa + prowizja

O pracodawcy

Goldman Recruitment jest firmą doradztwa personalnego wyspecjalizowaną w realizowaniu projektów rekrutacyjnych głównie w obszarze finansów metodą Search & Selection oraz Executive Search. Wąski profil działalności przekłada się na profesjonalne podejście  do realizacji powierzonych nam projektów oraz na szybkość i skuteczność w działaniu.

 

 

Dla naszego Klienta - globalnego lidera w zakresie pneumatyki poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Inżynier Sprzedaży

Opis stanowiska

  • Doradztwo techniczne w zakresie maszyn produkcyjnych w branży spożywczej,
  • Budowanie i utrzymanie relacji handlowych z Klientami w regionie południowej Polski,
  • Przeprowadzanie audytów technicznych u Klienta pod względem potencjału wsparcia,
  • Przygotowanie i prowadzenie prezentacji produktowych,
  • Realizację ustalonych zadań raportowych i analiz,
  • Udział w wydarzeniach sprzedażowych (m.in. konferencje, wystawy) ,
  • Realizacja uzgodnionych celów sprzedażowych,
  • Współpraca z innymi działami firmy,
  • Dbałość o pozytywny wizerunek firmy.

Wymagania

  • Wykształcenia: wyższe techniczne,
  • Min 2 letnie doświadczenie w sprzedaży produktów technicznych i prowadzenia rozmów handlowych,
  • Znajomość specyfiki firm z branży spożywczej,
  • Min. dobra znajomość języka angielskiego,
  • Znajomość tematyki automatyzacji procesów przemysłowych i pneumatyki,
  • Umiejętności samodzielnej organizacji czasu pracy,
  • Prawa jazdy kat. B.

Oferta obejmuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia),
  • Niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, komputer, telefon,
  • Ciągły rozwój dzięki szkoleniom oraz ciekawym, innowacyjnym projektom realizowanym dla klientów,
  • Benefity pozapłacowe: karta multisport, prywatna opieka medyczna,
  • Profesjonalne szkolenie zagwarantowane przez firmę,
  • Szeroki wachlarz narzędzi wspomagających sprzedaż,
  • Pełne wsparcie po przeszkoleniu pod kątem rozwiązań produktowych,
  • Samodzielność i wyznaczenie własnych biznesowych celów.
Powrót do listy z ofertami