Polski English

Nr ref. 17991/ 0

Inżynier sprzedaży ds. Urządzeń chłodzących dla przemysłu, Polska południowa - rejon

Lokalizacja: Polska południowa

Wynagrodzenie: Podstawowe + premiowe

O pracodawcy

GOLDMAN RECRUITMENT jest firmą doradztwa personalnego wyspecjalizowaną w metodologii executive search i selekcji kandydatów na stanowiska specjalistyczne, menedżerskie i dyrektorskie.

Rekrutacje są prowadzone przez naszych doświadczonych konsultantów w wyspecjalizowanych dywizjach w obszarze inżynierii, finansów, sprzedaży, marketingu oraz IT. Wąskie specjalizacje oraz eksperckość naszych konsultantów przekłada się na profesjonalne podejście przy realizowanych projektach dla naszych Klientów, które cechuje szybkość i skuteczność w działaniu.

 

Dla naszego Klienta – firmy oferującej rozwiązania z automatyki i pneumatyki, poszukujemy Kandydata spełniającego niżej podane oczekiwania.

Opis stanowiska

  • Doradztwo techniczne w zakresie techniki procesowej / urządzeń chłodzących dla przemysłu,
  • Budowanie i utrzymanie relacji handlowych z Klientami w regionie południowej Polski,
  • Przeprowadzanie audytów technicznych u Klienta pod względem potencjału wsparcia,
  • Przygotowanie i prowadzenie prezentacji produktowych,
  • Realizację ustalonych zadań raportowych i analiz,
  • Udział w wydarzeniach sprzedażowych (m.in. konferencje, wystawy) ,
  • Realizacja uzgodnionych celów sprzedażowych,
  • Współpraca z innymi działami firmy,
  • Dbałość o pozytywny wizerunek firmy.

Wymagania

  • Wykształcenia: wyższe techniczne,
  • Min 2 letnie doświadczenie w sprzedaży produktów technicznych i prowadzenia rozmów handlowych,
  • Mile widziana znajomość produktu pod kątem oferowanych rozwiązań– urządzenia chłodzące dla przemysłu,
  • Min. dobra znajomość języka angielskiego,
  • Dodatkowym atutem będą uprawnienia SEP do 1 kV oraz znajomość tematyki  automatyzacji procesów przemysłowych,
  • Umiejętności samodzielnej organizacji czasu pracy,
  • Prawa jazdy kat. B.

Oferta obejmuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premia),
  • Niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy, komputer, telefon,
  • Ciągły rozwój dzięki szkoleniom oraz ciekawym, innowacyjnym projektom realizowanym dla klientów,
  • Benefity pozapłacowe: karta multisport, prywatna opieka medyczna,
  • Profesjonalne szkolenie zagwarantowane przez firmę,
  • Szeroki wachlarz narzędzi wspomagających sprzedaż,
  • Pełne wsparcie po przeszkoleniu pod kątem rozwiązań produktowych,
  • Samodzielność i wyznaczenie własnych biznesowych celów,
  • Wdrożenie w obowiązki oraz wsparcie w poznaniu produktów od podstaw po ich zastosowania,
Powrót do listy z ofertami