Polski English

Nr ref. 17507/ 0

Facility Manager

Lokalizacja: Kraków

Wynagrodzenie: atrakcyjne

O pracodawcy:

Goldman Recruitment jest firmą doradztwa personalnego wyspecjalizowaną w realizowaniu projektów rekrutacyjnych głównie w obszarze finansów metodą Search & Selection oraz Executive Search. Wąski profil działalności przekłada się na profesjonalne podejście  do realizacji powierzonych nam projektów oraz na szybkość i skuteczność w działaniu.

 

 

Dla naszego Klienta – nowego Shared Service Center powstającego w Krakowie poszukujemy osób na stanowisko:

Facility Manager

 

Opis stanowiska:

  • kompleksowa obsługa nieruchomości biurowych,
  • koordynacja prac podwykonawców, między innymi: ekip sprzątających, konserwatorów, techników, prac remontowych,
  • optymalizacja kosztów i zużycia mediów,
  • współpraca z działem księgowości i bieżące kontrolowanie rozliczeń i kosztów nieruchomości,
  • optymalizacja procesów i zwiększanie efektywności operacyjnej obiektów podległych,
  • dążenie do maksymalizacji wskaźników rentowności.

Wymagania:

  • wyższe wykształcenie,
  • min. 3 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku,
  • znajomość standardów pracy w międzynarodowych organizacjach,
  • znajomość regulacji prawnych dotyczących nieruchomości komercyjnych oraz przepisów dotyczących zarządzania nieruchomościami,
  • umiejętność zarządzania ludźmi i zorientowanie na realizację założonych celów,
  • doskonała znajomość pakietu MS Office,
  • komunikatywność,
  • bardzo dobra organizacja pracy i umiejętność określania priorytetów,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1.

Oferta obejmuje:

  • pracę w dużej i stabilnej firmie o globalnym zasięgu,
  • możliwość rozwoju, nauki i zdobywania doświadczenia w różnych obszarach biznesu,
  • konkurencyjne wynagrodzenie, szeroki pakiet świadczeń dodatkowych,
  • rozbudowane usługi dla pracowników.
Powrót do listy z ofertami