Polski English

Nr ref. 17230/ 0

Dyrektor Finansowy

Lokalizacja: mazowieckie

Wynagrodzenie: atrakcyjne

O pracodawcy

Goldman Recruitment jest firmą doradztwa personalnego wyspecjalizowaną w realizowaniu projektów rekrutacyjnych głównie w obszarze finansów metodą Search & Selection oraz Executive Search. Wąski profil działalności przekłada się na profesjonalne podejście  do realizacji powierzonych nam projektów oraz na szybkość i skuteczność w działaniu.


Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej, poszukujemy kandydata na stanowisko: 

Dyrektor Finansowy

Opis stanowiska:

kształtowanie i realizacja polityki finansowej Grupy Kapitałowej,

współtworzenie strategii funkcjonowania firmy,

zarządzanie działami: finansów, księgowości , kontroli wewnętrznej i IT,

przygotowanie budżetów spółek, kontrola ich realizacji, analiza odchyleń – nadzór finansowy nad wszystkimi podmiotami Grupy,

utrzymywanie relacji i negocjacje z bankami, firmami ubezpieczeniowymi, firmy audytorskimi, organami podatkowymi i innymi instytucjami,

kontrolowanie wszystkich transakcji finansowych spółki; nadzór nad terminowością i poprawnością w zakresie obowiązków podatkowych i prawnych,

optymalizacja poziomu kapitału obrotowego firmy,

stałe zarządzanie płynnością finansową, analizowanie przepływów pieniężnych, cash flow,

dbałość o bezpieczeństwo finansowe i rentowność kluczowych projektów firmy,

aktywny udział w procesach inwestycyjnych oraz pomiar ich efektywności.

Wymagania:

kierunkowe wykształcenie wyższe,

studia uzupełniające lub certyfikat finansowy będą atutem,

minimum 5 lata doświadczenia w zarządzaniu działami finansów i/lub kontrolingu, w tym co najmniej 2 lata w firmie produkcyjnej oraz w spółce giełdowej,

bardzo dobra znajomość języka angielskiego,

doskonała znajomość zasad kontrolingu, rachunkowości finansowej i zarządczej w środowisku produkcyjnym,

gruntowna wiedza z zakresu nowoczesnych metod zarządzania finansami,

doświadczenie w pracy z systemami klasy ERP i narzędziami IT, doświadczenie we wdrożeniu systemów IT będzie mile widziane,

wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne, organizacyjne i negocjacyjne,

samodzielność, stanowczość i konsekwencja w działaniu,

branie odpowiedzialności za powierzone obszary i zaangażowanie.

Oferta obejmuje:

pracę pełną wyzwań w dynamicznej, szybko rozwijającej się firmie,

dobrą atmosferę pracy,

atrakcyjne wynagrodzenie.

Powrót do listy z ofertami