Polski English

Nr ref. 17644/ 0

Dyrektor Eksportu / Członek Zarządu

Lokalizacja: Wielkopolski, Poznań

Wynagrodzenie: atrakcyjne

O pracodawcy

Goldman Recruitment jest firmą doradztwa personalnego wyspecjalizowaną w realizowaniu projektów rekrutacyjnych głównie w obszarze finansów metodą Search & Selection oraz Executive Search. Wąski profil działalności przekłada się na profesjonalne podejście  do realizacji powierzonych nam projektów oraz na szybkość i skuteczność w działaniu.

 

Dla naszego Klienta – lidera w branży artykułów dekoracyjnych, spółki eksportującej do 65 krajów świata – poszukujemy kandydatów na stanowisko: Dyrektor Eksportu /Członek Zarządu

Opis stanowiska

  • współtworzenie strategii współpracy na rynkach nowych i obecnych; analiza trendów i konkurencji
  • wykorzystanie praktycznej znajomości potencjału podległych rynków zagranicznych
  • pozyskiwanie nowych partnerów handlowych: importerzy, dystrybutorzy, sieci handlowe
  • przygotowywanie ofert, umów, negocjowanie warunków handlowych – m.in. kontraktów oraz nadzorowanie ich realizacji oraz odpowiedzialność za realizację planów sprzedaży i marży
  • przygotowywanie i udział w targach i wystawach międzynarodowych oraz umacnianie pozycji firmy na rynkach zagranicznych
  • zarządzanie działem exportu, współpraca z obszarami: marketing, technologia i badania, planowanie produkcji, finanse, a także ocena i rozwój nowych możliwości sprzedaży dla produktów
  • nadzór nad przyjmowaniem zamówień, ich realizacją i terminowym spływem należności
  • nadzór nad przygotowywaniem i terminowym zwrotem wszelkich dokumentów eksportowych
  • czuwanie nad zgodnością otrzymywanych oraz wystawianych dokumentów z polskimi przepisami prawnymi i umowami międzynarodowymi – m.in. certyfikacja produktów na poszczególnych rynkach
  • raportowanie wyników do Zarządu

Wymagania

  • przynajmniej 3-letnie doświadczenie na samodzielnym stanowisku w Dziale Eksportu firm produkcyjnych lub handlowych z branży FMCG – atutem będzie doświadczenie na rynkach CEE I Azja
  • biegła znajomość j. angielskiego oraz mile widziana komunikatywna znajomość j. niemieckiego i/lub j. rosyjskiego
  • znajomość rynku artykułów dekoracyjnych w podległych krajach (pożądana)
  • znajomość procedur importowych na podległych rynkach
  • wykształcenie wyższe ekonomiczne lub managerskie, preferowane kierunkowe (handel międzynarodowy + MBA)
  • doświadczenie w zarządzaniu projektami, samodzielność w podejmowaniu decyzji i działaniu
  • umiejętność szybkiego reagowania na dynamiczne zmiany, łatwa i szybka adaptacja do nowych i zmiennych okoliczności, zdolność do obiektywnej i analitycznej oceny sytuacji

Oferta obejmuje

  • pracę w stabilnej firmie o wysokiej kulturze organizacyjnej
  • możliwość rozwoju i zdobywania doświadczenia w różnych obszarach biznesu
  • konkurencyjne wynagrodzenie, szeroki pakiet świadczeń dodatkowych
  • niezbędne narzędzia pracy
Powrót do listy z ofertami